Wednesday, September 5, 2007


قبل ما ارد عن التاجات عايزة اقول البقاء لله في رجاء بلمليح..
البقاء لله في صوتها اللي بيخليني افتكر ذكريات كتير قوي
*************************
تاج من محمد كمال
مين أكتر ست أشخاص بتحبهم؟

تيتة
ماما
حمزة اخويا
مي صحبتي
نهال وسارة بنات خالتي
هل أنت سعيد؟
الى حد كبير
i'm a super girl and supergirls don't cry
مش كده ولا ايه؟

لو اجتمعت مع حسني مبارك في مكان واحد هتعمل ايه؟
هقاوم رغبة ملحة في الهرش
بتحب مصر؟؟
انا وهي سمنة على عسل
انت مسلم؟؟
اي نعم ، الحمدلله
ليه؟؟
الحمدلله على نعمة الاسلام
مين اكتر شخصيه مش تقدر تستغني عنها ؟؟
سلمى
أكتر موقف محرج؟؟
في موقف حصل في المدرسة وانا عندي 5 سنين ، مش هحكيه لأنه محرج بجد ، ولغاية دلوقتي بيحرجني جدا لأن اي حد كان يعرفني ساعته مبينساهوش
الأمنيه اللي تتمنى تحقيقها؟؟
اني اعيش سعيدة وراضية
*******************************
2التاج التاني اختبار لإدمان التدوين

Mingle2 - Dating Site

*************************************
3
اسم مدونتك ؟؟
متغيرة شوية
لماذا اخترته..وماهي نيتك من وراء اختياره؟
لأنه جه في وقت في حياتي كنت بتغير فعلا ، كنت حاسة الغيير ومدركاه وحباه
هل فكرت في إغلاق مدونتك؟..والسبب؟
لأ ، قفلت المدونة القديمة ، لكن دي مبفكرش ابدا .. لأن ابتداءا من الفترة اللي عملتها فيها كنت الا حد كبير عارفة انا عايزة ايه، ومش برجع في كلامي.
صورتك في المدونة..رمزيتها؟
في الاول مكنتش عارفة احط ازاي ، دلوقتي مكسلة احط ، لكن لو حطيت اكيد هيبقى صورة حبي الاول والاخير وفارس احلامي shrek
لماذا دخلت عالم التدوين من الاساس؟
مساحة حرة للكتابة
احلى جمله قيلت لك فى وصف مدونتك؟
من كتر الكلاك الحلو الواحد مش عارف يقول ايه ولا ايه :)
بس اي كلمة حلوة بتسعدني بجد
التعليقات بالنسبه لك ..أهميتها؟
بتعرفني رأي الناس في البوست ، لأن كتير من الناس بيقولوا رأيهم بصراحة مش لمجرد المجاملة
وأكيد التعليقات مهمة علشان بتوريني الناس شايفة كلامي ازاي.
أحلى بوست كتبته ...ضع اللينك ..ثم أذكر لماذا؟
كذا واحد

أفضل مدونة قرأتها؟
أغلب المدونات اللي انا حاطاها على جنب، وعموما انا بحب المدونات الشخصية ، اللي بيتكلم صاحبها عن نفسه وعن رؤيته هو للعالم
أفضل بوست قرأته؟ وضع لينكه؟
صعب جدا ، بس كلمدونة بحبها غالبا بيبقى فيها بوست كده هو اللول الكبير:)
لوحد قل ادبه فى التعليق..ايه رد فعلك؟
محصلش قبل كده ، لكن انا بحب كل حد يقول رأيه، لو هو قل ادبه يبقى هو الجاهل مش ان
اأسوأ مدونة؟أسوأ بوست..أسوأ مدون؟
في مدونة في دماغي بس مش هتكلم عنها
بس هي عموما اي مدونة صاحبها بيسخر من الافكار المختلفة عنه بدال ما يناقشها
ايه اللي هيحصل لإيميلك لما تموت؟
تف من بقك يا عم ، ربنا يخليني ليكم
الميل محدش هيفتحه٫٫٫قشطة؟
اديت الباسوورد لحد قبل كده؟
اه اديته بس انا واثقة في الحد ده ، رغم كده برضه اديته لظروف قهرية
كانت إيه طبيعة علاقتك بيه؟
صحبتي
اسمك؟
سلمى صلاح
المشهور بيه وسط اصحابك؟ا
سلمى
سلومتشي، سلومة ، لومي
ونورا بتقولي سلامللا
وفي بعض افراد العيلة المنقرضين لسا بيقولولي بالاسم اللي كنت بتدلع بيه وانا صغيرة ، لكن مش هقوله لأني اكتشفت انه اسم كلب
عمرك؟
20
برجك؟
الأسد
مجال دراستك؟
اداب انجليزي – جامعة القاهرة
شخصيتك نوعها إيه؟
عادية ، عصبية شوية ، لساني مدب وكل الناس بتكرهه ، بس والله طيبة
السفر بالنسبة لك؟
عالم مش عارفة ادوقه
وقت فراغك بتعمل فيه إيه؟
بنام
الاكلة المفضلة؟
بيتزا،
كانيلوني
، مانجة
عسل بالزبدة
الصفات اللي أخدتها من بابا؟
العصبية
والمثابرة
الصفات اللي أخدتها من ماما؟
تحمل المسئولية

التفاني أكتر ست حاجات بكرهها؟
الكورة
التعصب باشكاله
الدوشة الغير ادمية( في الافراح وخلافه)
قعدة البيت من غير شغلة ولا مشغلة
التكاسل
التحكم والحجر على الحريات
أكتر ست حاجات بحبها؟
احساسي بعد ما أكون انجزت حاجة تعبت فيها بجد
القعدة انا وصحابي نهيس ونضحك
اسهر في الشارع لغاية ما اشوف الصبح
الطريق الصحراوي وانا بسمع فيروز أو lighthouse family
اقرا واكتب
كفاية 5
الانترنت بالنسبه لك؟
وسيلة لحاجات كويسة كتيرة
أمرره لمين؟
لكل واحد حلو عايز يعمله٫٫٫الوحشين نو

8 comments:

Anonymous said...

super girl
:-D
ضحكتيني يا بت يا سلمي بجد من قلبي
ربنا يخليكي للميل والبلوج والام اس ان كمان

Eric Matt said...


اجابات جميلة

ربنا يكرمك

تحياتي لك من ماناساس البلد

متغيرة شوية said...

شوشو هانم

طول عمري سوبر يا بنتي ، انتي اول مرة تعرفي
طب والله كويس اني ضحكتك...عايزة الحلاوة بقى..

متغيرة شوية said...

العريس

ايه ده يا عم ، انت من ماناساس
احسن ناس والله
قلي انت على اهل فيرجينا دول، تحطهم على الجرح يطيب
اسألني انا

Anonymous said...

أنا واثقة إنك سوبر و الله يا سلمى
و ده رأيى فيكى من ساعة ما شفتك
ربنا يحفظك
...
عارفة أحلى حاجة عجبتنى فى البوست
الساؤال بتاع شخصيتك نوعها إية
عجبنى إجابتك
عادية ..
كويس إنك مااتفلسفتيش
:)

malak said...

كل سنة وانت طيبة ورمضان كريم


تحياتى

إنسان || Human said...

72%
مدمنة تدوين ..ربنا ما يخلصك من الإدمان ده أبدا
..
التاجين ..فكرتهم قديمة بس إجابتك جديدة
كل سنة وانتم طيبين

متغيرة شوية said...

شقلوطتي


والله دايما رافعة معنويتي

خدي دي
مووووووا

******************
ملاك

كل سنة وانت طيب يا فندم

**************
هيومن

مرسي فندم

منورني دايما