Friday, September 21, 2007

new look

البوست ده اتأخر قوي
وده كان نتيجة لأسباب تكنولوجية بحتة
المهم اني عايزة أقول شكرا لمي وشكرا لنورا
اللي عملوه انهم جم عندي البيت ودهنا اوضتي مع بعض
عملنا نيو لوك جميل قوي وكله تفاؤل
وبجد بيعجب أي حد بيدخل الاوضة
وانا نفسي عاملي حالة تفاؤل دايمة
ده عمود مي ،محدش يسألني ايه ده بس شكله حلو







الشمس وطيور حواليها ، نورا طبعا

الوردة دي أنا ، علشان أسهل حاجة ممكن واحدة مبتعرفش ترسم تعملها


القلب ده برضه مي
مرسي يا بنات على الوقت الممتع ، اي نعم الاوضة كلها بقى عليها دهان ، والملايات باظت والارض كمان ، بس كانت حاجة عسل
واهداء بقى فري فري سبيشل ليكم
عايزة برضه ابعت الاغنية اهداء لايمان ، هي مكانتش معانا اليوم ده بس عايزة اقولها
go girl


16 comments:

Amr Ahmed said...

اكيد الصور دي قبل ما تدهنوا

ماهو مش معقولة هتعيشي في اللوحة دي

هههههههه
بس فكرة والله

كل سنة وانتي طيبة

إيمان الميهي said...

بجد مش عارفة أقولك أيه !
ميرسي على رقتك يا سلمى حقيقي فرقت معايا :)
يا رب تكوني أجمل من المذيعة النهرده :)

حاول تفتكرنى said...

كويس أنك سايبة المساحة دى ليهم
خليهم يعبروا
وكدة كدة الدهان مطلوب

Unknown said...

حلو اوي فكرة مجنونه بس طلت جميله

متغيرة شوية said...

عمرو أحمد

ههههههههههههههههههههه
قبل ما ندهن
شكلك مش مقدر الفن الاصيل
والله الاوضة عاملالي تفاؤل خطير من ساعة ما رسمنا

وانت طيب يا كبير

متغيرة شوية said...

ايمان الميهي

متقوليش حاجة يا جميلة
انا اللي متضايقة ان معادنا اتلغى النهاردة ، الألعن كمان ان البرنامج اتلغى ، شفتي الخيبة؟
على العموم انا عايزة اشوفك قريب ان شاء الله
قشطة؟

متغيرة شوية said...

حاول تفتكرني

أصل انا بيني وبينك كنت مستبيعة ومش متوقعة حاجة حلوةمن الاوضة دي
فقلت أختصر كده ونشخبطها احنا احسن

على الاقل استمتعنا بالوقت

متغيرة شوية said...

ايمي

اهلا بيكي يا فندم في اول زيارة
هنا هتلاقي الجنان كله ، بس ياريت كل حاجة تطلع جميلة فعلا

منورة

Anonymous said...

مبروك ع الحاجات الجديدة
:)
بس شكل الأودة بقى حلو أوي

الأستاذ said...

لأ جامد النيولوك ده والله
ألف مبروك لكن الشمس مفيش طيور حواليها دي اشتغالة ولا الصورة مش مكفية؟
على العموم التجديد مطلوب برضه
كل سنة وانتي طيبة

عطشان said...

ايه ده البياض خلص ده ان قولت حيخلص على شهر خمسة الجاى :d

بس ايه التظبيط ده ... عالى اوى بس خلى بالك لو المية جت على الحيطة إنسى كل ده :p

أبو ضحى said...

حبيت أرد عليكى بس فى مدونتك لأنى مش بكتب حاليا فى مدونتى

كل سنة و أنت و بخير وسلام ان شاء الله

ميرسى على السؤال

Eric Matt said...


ما شاء الله

بس عارفة

فكرة جديدة حعملها في أوضتي أنا كمان قريب

تحياتي لك من ماناساس البلد

محمد مصطفى said...

هههههههههههههههه
انتوا مجانين
طب يا بنتي كنتي قلتيلي كنت رسمتلك حتة صورة زيت انما ايه
يلا بقى مالكيش نصيب

محمد العدوي said...

مش تحطوا منظر عام علشان نعرف مواضع الحاجت دي من الاعراب ..



بكرة اشخبط على الحيطة أنا كمان

كل الود

أبو ضحى said...

ليه الاختفاء ده

ولا انتى بتصومى عن التدوين كمان فى رمضان..طيب حتى ابقى عدى بعد الفطار

منتظرين و أرجو ألا يطول الانتظار