Monday, February 5, 2007

أنا عايزة أعتذر لكل الناس عن الغياب الكبير ده..طبعا الناس معتقدة ان انا مشغولة في الامتحانات والحوارات الفاشلة دي، لكن لا لا لاأنا مش من الناس دي، انا قاعدة قدام الكمبيوتر طول النهار ولا كأني خدت الأجازة المشكلة بقى ان الكمبيوتر المنحوس ده ربنا لا يكسبه مش بيدخل على المدونات تماما..أو بيدخل يعني لكن مش بيعمل ساين ان.كنت اتكلمت عن الموضوع ده قبل كده هنا ، لكن ساعاتها كان بصورة متقطعة ، لكن دلوقتي بصورة منتظمة الحمدلله.أصلا النهاردة بكتب بطريقة عبقرية اديت ملكة صحبتي الباس وورد وببعتلها الكلام على الماسنجر وهي تاخده كوبي وبست على الايميل انا بحذر ، محدش يحاول يقرر ملكة على الباس وورد لأنها مش هتقول حتى لو حطيتوا السيخ المحمي في صرصور ودنها

7 comments:

إبـراهيم ... said...

الله يجازيكي يا ست (متغيرة ) ، مش عارف يا سلمى ، عاوز أقول لك حااااجة ، بس حاسس إنك هتفهميني غـــلــط !!!!



تخيلي إنـــــك ... وحشتيني !!!


فينك يا بنتي


الله يجازي كمبيوتركم

أنا تقريبًا من يوم ما عرفتك وهوا بيبوظ


يبقى غيريني بقى .....




أما ملكـــة فأنا هعرف إزاي آآخد منها الباسوورد ، من غير ما أٌرب لودانها أصلاً



كلها يومين ، وتلاقي مدونتك ف الباي بااااي


ممممممممممممممم


على الله ملكة ما تتدخلش ، وترد هـيـا ( بالنيابة ) !!

Yasmine Adel Fouad said...

ههههههههههههههههه
اقطع دراعى لو ماكانش حد عاملك عمل علشان الكمبيوتر

نورتينا يا سلمى و يا ملكه

هههههههههه

متغيرة شوية said...

هيمة


مش هفهمك غلط، تصدق انا كمان واحشاني رخمتك..
هو فعلا الكمبيوتر بتاعنا نحس..مش عارفة ليه والله ، مع انه جديد نسبيا(بقاله سنيتين) بس القديم برضه كان بايظ عل الطول،علشان كده أعتقد العيب فينا مش في الكمبيوتر

وملكة بقى مش هتقول.. وفر على نفسك المحاولة

متغيرة شوية said...

انا حرة

تفتكري؟
طب ما تخديني لحد يفكه والنبي..ده انا طالع عيني

Yasmine Adel Fouad said...

ممممممممممممممم طيب اطقسلك و اشوف حد جامد ليه فى الليله
و نعملك زار و نهيص بقى

الدبور said...

وناويه ترجعي امتي ان شاء الله
كلنا في انتظارك و انتظار البوست الجديد
تحياتي
الدبور

mido said...

مع انى لسه جديد فى حكايه المدونات دى بس لما قريت وعرفت انك كنتى ليكى مدة مش هنا حبيت اقول حمدلله على السلامة