Tuesday, December 4, 2007

الأسبوع ده حاجتين حلوين قوي حاصلين


أولا
توقيع ديوان
نفس اخر في الحجرة
لياسمين عادل
يوم الخميس 6 ديسمبر
في عمر يوكك ستور ، فوق فلفلة طلعت حرب
اليوم ده انا مستنياه من زمان قوي ، ومش قادرة اقول انا فرحانه قد ايه
وعايزة أطمن لياسمين اني لسا عند وعدي في الموضوع اياه
وبما انها هتبقى فرجة ، اللي عايز يتفرج على وعدي لياسمين بتفضل يومها











ثانيا

مناقشة مجموعتي القصصية
"خروج"
في جماعة جلسة ثقافية
في كافيتريا مركز الابداع بالاوبرا
يوم السبت 8 ديسمبر
وعايزة بالمناسبة اعتذر لأي حد ملقاش الكتاب في الفترة اللي فاتت ،
الكتاب موجود دلوقتي في ديوان
وعمر بوك ستور
وvolume one في شارع الثورة بالمهندسين وشارع 9 بالمعادي




15 comments:

شقاوة شعب said...

يا سلااااام
يعنى اول زيارة واول تعليق

مبروك يا قمر مجموعتك القصصية
وديوان صديقتك
والى مزيد من النجاح والتوفيق

تحياتى يا قمر
شيماء

شمعى أسعد said...

ألف مبرووك

عقبال ما نحتفل

بالأعمال الكاملة لسلمى صلاح


وياسمين عادل

كان نفسى احضر

بس بينى وبينك مسافات

متغيرة شوية said...

شقاوة شعب

الله يبارك فيكي يا شوشو

منوراني دايما

متغيرة شوية said...

شمعي باشا

انت عارف ان كأنك موجود بالظبط

انت قولي هتبقى امتى في القاهرة واحنا نظبط مواعيدنا عليك يا فندم

حسن ارابيسك said...

مبروك من القلب
لكي ولياسمين
وصحيح من جد وجد
وعقبال النوبل بس ماتنسوناش وقتها
على فكرة تلك ليست زيارتي الأولى بل سبق أن أدلفت في البوست السابق المميز
وكان لي شرف اضافة مدونتك عندي
شكراً

محمد سيد حسن said...

مبروك يا سلمى


كتابتك اللي قريتها قبل كده مميزة جدا وأتمنى أقرأ كتابك في القريب

Camellia Hussein said...

مبروك يا جميل ومبروك لياسمين
عقبال الرواية يااااااارب
كنتي متألقة جداً في الندوة النهاردة

Anonymous said...

اخيرا لقيتك
اية اخبارك يا سلمى
يارب تفتكريني

السينيور said...

الف مبروك ليكي ولياسمين

بجد والله الخبرين مفرحين جدا

وان شاء الله تكونو من الكتاب الكبار المشهورين

تحياتى

خيرالدين said...

مبروك ليك

ان شاء الله لما انزل المحروسه لازم اجيب المجموعه


سؤال

هى ياسمين عادل دى كانت بتكتب فى ضربة شمس؟؟

الأستاذ said...

أنا متضايق أوي كان نفسي أحضر لكني معرفتش غير دلوقتي
يلا خيرها في غيرها إن شاء الله
كل سنة وحضرتك طيبة وعيد سعيد وألف مبروك
تحياتي

micheal said...

كل سنه و أنتي طيبه

وشوشني said...

مبروك

محمود الدوح said...

مبروووووووووووك ياستى
وعقبالى يارب

Yasmine Adel Fouad said...

salmety

انا بحبك اوى
good luck tomorrow