Wednesday, April 4, 2007





سمائي ملبدة بالغيوم
لكن الضوء لا زال يظهر
خلف أكوام السحاب

21 comments:

ody911 said...

ربنا يفرجها


شكلك متغيرة شوية


ههههههههههه

عادى بقة
أودى

زحل الفلكي said...

طالما النور ورا السحاب
مسير السحاب ينقشع

ويظهر النور

وينور للناس كلها

شدي حيلك ازمة بنمر بيها كلنا

أبو ضحى said...

أهم حاجة يا سلمى إنك قادرة تشوفى النور من ورا أكوم السحاب..ده معناه إنك هتقدرى تعدى المرحلة دى إن شاء الله، و تشوفى النور الخالص

قلبى معاكى

مـحـمـد مـفـيـد said...

لابد من التمعن في تلك النور ولابد من استغلاله حتي لا يهرب منكي

بوست رقراق

Anonymous said...

صدقينيبجد و الله نتي لما باجيلك هما باخد امل و الله سواء البوست ده او اللي قبله..اكيد انت لما بتجيلي بتاخدي احباط بس جد اشكرك على بارقة الأمل..
اختيارك للصور جميل و عندي صوره انا الي مصورها شبه اول صوره في البوست بس مفهاش شمس...سحاب كده زي القطن المقطع...
احييكي على البوست لجميل

إبـراهيم ... said...

ممممممممممم ، أنا ما عدتش فاهم سر التعليقات اللي بتروح دي !


ما علينــا ، كنت كاتب لك حلوو قووي إنـك مشغولة ، وبتنزلي حاجات صغنونة بمثابة إعلان حضووور ، وتكثيف لحالة هامة جـــدًا . . . .



تحياااااااااتي ، بقيت بتشجع أدخل عندك فعلاً


.
.
.
شوية ورد

متغيرة شوية said...

اودي

انا على طول متغيرة
منور يا عم

متغيرة شوية said...

زحل الفلكي
وأنا مستنياه ينقشع ومش بقد الأمل أبدا
النور باين في اخر الممر

متغيرة شوية said...

أبو ضحى

الحمد لله ، انا بحاول أعدي وبجد سعيدة قوي بتشجيع الناس ليا علشان مكنتش هقدر أعملها لوحدي

مرسي لتواجدك الدائم

متغيرة شوية said...

محمد مفيد

كلامك صح..
وعلى فكرة كلمة رقراق دي زي العسل ، أحلى حاجة اتقالت على البلوج

متغيرة شوية said...

ارتعاشات

بجد الكلمتين دول شرف ليا
بس تعالى هنا ، أنا لا بأحبط من مدونتك ولا حاجة ، ده انت لسا حتى حاطط بوست يموت من الضحك

ابقى حط صورك على المدونة خلينا نشوفها

متغيرة شوية said...

ابراهيم

هي التعليقات بتروح؟ مع ان المدونة محترمة معايا الايام دي ومش بتعمل الحركات القرعة دي

والله انت اللي فاهمني يا ابراهيم، انا مشغولة للأسف بس بحاول ابقى متواجدة ، وبعدين خير الكلام ما قل ودل

مرسي على الورد يا هيمة

maged stephen said...

النور والظلام لولا احدهما ما ادركنا قيمة الاخر

محمد عز الدين said...

سلمى
جمل قصيرة
لكنها تحمل بالنسبة لي
شئ من بقايا الأمل

وده إهداء ليكي
ولوكان مش نفس الحاله
بس بنهم رابط

الروح مطارح فاضية من يوم الرحيل
ما بقاش يقصر فالسما طرح النخيل
مش باقي حاجة فنخلتي غير دمعتي
يا بوي على اللي غربته مالهاش بديل

تحياتي

وجع دماغ said...

واضح أنها أصبحت حالة عامة
لكن مش طولت شوية

malak said...

كلمات قصيرة ولكنها تحمل معانى كثيرة
حاولى تتمسكى بالضوء اللى خلف السحاب حتى لايقفد الامل فى وجود الضوء

تحياتى

متغيرة شوية said...

ماجد ستيفن

التضاد بيبين كل حاجة..
والمتضادات بتبقى أقسى.

متغيرة شوية said...

عز

الله اهداء ليا أنا

بجد مرسي..

كلمات حلوة قوي

متغيرة شوية said...

حالة عامة اه

لكن معتقدش انها طولت ، هي بتاخد وقتها زي اي حاجة تانية..وبتخلص لما تخلص

متغيرة شوية said...

ملك

كلامك مشجع جدا

منوراني

maged stephen said...

سلمى انا قلقان عليكى اتمنى أنك تكونى فىأفضل حال