Thursday, July 5, 2007

واحدة واحدة


يحكى ان المودنة بتاعتي جاتلي وقالتلي يا بت سلمى ياست الكل ، مالك هجراني كده من ساعة ما خلصتي الامتحانات، يعني البوستين اللي فاتوا دول ميتحسبوش أصلا ..دول كانوا فقرة اعلانية.

يحكى برضه ان انا رديت عليها وقلتلها يا مدونتي يا مدونتي قوليلي مين أحسن واحدة في الدنيا

ردت عليا البت مدونة وقالتلي ممكن أحسن واحدة في الدنيا تكون أي حد ، هعرف منين يعني يا ست اخواتها ، اللي أعرفه كويس انها أكيد مش انت. وبعدين مش معنى اني سألتك هجراني ليه هتصاحبيني وتعملي نفسك الساحرة الشريرة، انجزي يا بت واكتبي حاجة عليها القيمة

انا بقى اتقمصت وعملت فيها ست الحتة ، الحقيقة اني كنت بتلكك بصراحة وعايزة اتقمص من المدونة وخلاص
بيني وبينكم مكنش في دماغي أي حاجة عليها القيمة ، او ممممم يعني كان في دماغي حاجة بس بصراحة مليش مزاج اكتبها دلوقتي..
أنا قلت أصالح المدونة بشوية فشار بس مش لاقية كبريت ، ملقتش بقى غير اني انزل بوست خناقتنا علشان تقولولي أنا الغلطانة ولا المدونة.

33 comments:

Anonymous said...

انا اللي غلطانه اني جيت هنا
:-D

Anonymous said...

ههههه رد شيماء ضحكنى والله
أنا رأيى إنك أنتى اللى غلطانة ..هو أنتى بعد ما سبتيها كل ده عايزاها تكلمك كده عادى ؟؟لازم تاخدها على خاطرها شويتين كمان
بعدين أصحاب المدونة ..اللى هما الجمهور..بيقولك مش لازم كل حاجة فى نظرك مش عليها القيمة تبقى فى نظرنا كده ..فاكتبى كل حاجة يا سلومتى ..أنا بحب اقرالك ..هذيان ..جد ..اكتبى و خلصينا

إبـراهيم ... said...

لأ عندك حق والله يا مدونتها ،،، لااااازم تنبيهها ،،، أنا معااااكي قلبًا وقالبًا ، البت متغيرة دي لااااازم تتعلم ما تسيبكيش كثير كده


هيا دي المدونات ولا بلااااااش

Yasmine Adel Fouad said...

صلى ع النبى

انا شايفه ان محدش غلطان
يعنى المدونة حقها تزعل لما تهجريها
لان ملهاش غيرك
لما انتى تهجريها امال الناس التانيين يعملوا ايه يعنى

و انتى مش غلطانه لان حقك تنعزلى و تبعدى لما تحسى انك عايزة ده

انا شايفه انك انتى و المدونة لازم تتجلدوا 67 جلدة

:)

زحل الفلكي said...

لا لا لا ملكيش حق تزعلي المدونة
دي برضه صاحبتك وقت ضيقك وفرحتك

يبقا ليها حق عليكي
تدلعيها

وتديلها فشار كمان
سيبيلي شوية على جنب كده من الفشار

:d

micheal said...

حقكوا عليا انتوا الاتنين
المهم تتصالحوا بقي و تمتعونا ببوست قوي
تحياتي لكي و لمدونتك
:)

http://kasperb4.blogspot.com/ said...

طيري طيري يا عصفورة

بيتك يا عصفورة وين
مابشوفك غير بتطيري
ماعندك غير جناحين
حاكينا كلمة صغيرة
لو سألونا بنقولهم
ما حاكيتنا العصفورة

ـــــــــــــــــــــــ

ياااااااااااااااااااااه
شم هتصدقي بآلي اد ايه نفسي اسمع الغنوة دي
فكرتني بأيام خيالية والله

محمد العدوي said...

الكبريت هو الغلطان

دي مش عاوزة سؤال ..

محمد مصطفى said...

هههههههههههههههههههههه
هي دي عايزة سؤال الترزي حرامي طبعا
حلو البوست ده

Anonymous said...

أنا أول مره أخش البلوج بتاع حضرتك
تصميمه معقول جدا والألوان مش كئيبة ودي أهم حاجة عندي.
بس أنا إندهشت جدا لما عرفت إن سنك 19 سنه بس
بصراحة وكل صراحة محسوبك مهندس حاسبات تقدري تقولي كبير نسبيا وخريج هندسة عين شمس حاسبات ولي خبرات أدبية وقراءات ممكن نقول عليها معقولة بس طبعا أيامي ما كانش فيه بلوجرز كنا شغالين بالمنافلة ولا مؤاخذه مش عارف المنافله معروفة عندك وللا إيه نظامك
وبقول بصراحة عشان أكمل الجملة أنا برغم كل السي في الرهيب أعتبر كفتجي بجانب سيادتك لأن ببساطة لما كنت عندي 19 سنه كنت طور الله في برسيمه
كنت في إعدادي هندسة وبارم ديلي وكنت من الأوائل بس برضه الإحتكاك مع الحياه كان معدوم فالحقيقة الأجيال اللي طالعة دلوقتي ممكن ما تكونش إجمالا بحجم تفوق العبد لله ولا تطول توصل للنظريات والأصول الثابتة لدي شخصي الضعيف ولكن هذه الأجيال أشد فهما للحياة وأكثر وعيا ونضجا.
ولكم التحية ومعذرة على الإطالة
مصري أصلي
صعيدي تجميع القاهرة

هوندا said...

الله اكبر الحمدلله انك لسه بروحك ياشيخة قلنا انك اتختفتى ولا حاجة
بصراحة انتو الاتنين غلطانين انتى غلطانة انك نفضتيلها وهيا غلطانة انها عبرتك وانتى مش فى دماغها ههههههههههه بنهدى النفوززز

متغيرة شوية said...

شيماء

اه غلطانةوتتقطع رجلك كمان
ايه يا بت شوشو ، احترميني شوية

متغيرة شوية said...

شقلوطتي

اعدي انت قوليلي كلام حلو كده وخليني اتغر
بس برضه البنت المدونة دي لازم تتأدب شوية ..ولا ايه؟

محمد مصطفى said...

الشاب اللي مجمعينه في القارهة ده حلو جدا
ربنا يديله الصحة
سوري يا سلمى
بس مش عارف ليه حسيت اني عايز اكلمه
على فكرة هو كان كورس زمان لحد 19 سنة بس اتلغى

AbdElRaHmaN Ayyash said...

ههههههههههههههه
:D:D عجبني اوي رد شيماء
بس انا مقتنع ان المدونة صح جدا وبقوة

دكتور مستكنيص said...

سد يامدونة سد والله ماتقصد الامتحانات منها لله علي اللي بتعمله في الناس وساليني انا مدونتي هجرتني ورافعة عليا قضية خلع وهتسحب مني الباس وورد والاكونت عشان هاجرهابرضه
دمك خفيف بجد تحياتي

خيرالدين said...

أولا شكرا على الاغنيه
بولا بولا
ثانيا بالنجاح ان شاء الله
ثالثا
ياريت ترجعى لمدونتك وترجع تعليقاتك الجميله
بس كده

Ert3ashat said...

طبعا و حتما ولابد!!!!انا اللي غلطان...
بوست زي العسل

الدبور said...

مش ينفع كده عاوزين دم في الخناقه
عاوزين اكشن

Anonymous said...

البوست حلو أوي
بصي بقى لازم تعزمي المدونة على حاجة عشان ماتزعلش منك لأن المدونات زعلهم وحش
:)

همسات دافئه said...

احنا نروح القسم وكل واحد ياخد حقه هناك
ههههه حلوه حكايه الساحره الشريره ده تصدقى وحشتينى بقى وعايزه أقرالك حاجه بس تكون حاجه حلوه
يالا فى انتظارك سى يو
:)

سوكــا said...

هههههههههههههههههه
فكرتيني والله بمروة ومحمد اخواتي
كل شوية يقولولي انتي مخاصمة المدونة ولا ايه
اقولهم متقلقوش بكرة اصالحها واكتب

بت ... مش جاية اسكندرية؟؟؟؟؟

Hannoda said...

على فكرة أنا جاية أهدّي النفوس و ما تفهمنيش غلط

هي طبعا مدونتك و صاحبتك و حبيبتك.. بس برضه لو حبيبك عسل... يعني حد يسيب مدونته كل ده؟؟
طب حد يغيب عن اللي بيحبوه كلللل ده؟؟

أنا مش قصدي أوقع بينك و بينها ولا حاجة

أنا جاية أهدّي النفووووووس

:))

بجد وحشتيني

أبو ضحى said...

طبعا البت مدونة هى اللى غلطانة يا ست الكل

غمزة كده للبت مدونة اللى واقفة وراكى

.)

احساس لسه حى said...

عزيزتى
ياااااه المدونه زعلت علشان هجرتيها شوية امال لو قفلتيها وخلصتى عليها وفتحتى مدونة غيرها اصغر منها واحلى منها ومطيعة هيحصلها ايه
سلام

Known as PHYSCO said...

مش هأقول غير يا مجنونة ... حل واحدة بقى تاخدها على نفسها :)

شقاوة شعب said...

بس يا بابنات ماتتخانوقش
العبوا مع بعض بشويوش

مش عايزة شقاوة

هو الشعب كله بقى بيتشاقى ولا ايه

alqassam said...

المدونة ليها حق وانا معاها كان لازم تكتبى ومتبعديش عنها وانا لو مكان المدون اغير الباسورد
القسام
www.ailqassam-film.blogspot.com

мσнη∂ιš said...

أنا جبتلك الفيديو اللي طلبتيه بتاع الفواكه

http://fr.youtube.com/watch?v=M8BooMVElv0

Halawa said...

انتي غلطاااااااااااانة
والغلط راكبك من كيبوردك
لماااااااااوسك

ياحراااااس
هاتوا الكرباااج السوداني
وخلوها تنزل بوست طبيعي
بس بجد لذيذة الفكرة

أول مرة آجي هنا بس مش الأخيرة

عين ضيقة said...

طيب

رانيا منصور said...

انتي جميلة يا سلمى
حتى لو مش أحسن حد في الدنيا !

جميلة بجد

kamr said...

شركة مكافحة حشرات فى الدمام